ida...

hejhej<3
ida kom morbror,moster, mammas kompis anita o spela majong me mamma. wai hong min kusin tog med chilli och lekte med mig o syrran.planeringen blev ändrad:
onsdag: faster kommer o kollar kinesiskan i vanliga fall kommer hon till fredag, men då är vi inte här så.
torsdag:middag med mammas kompis sen hem till denki!!jippi!!!
fredag-söndag:e hos denki, kommer nog ha det bäst<3

the sims 3 e ganska bra men det är oxå mycket svårare än the sims 2.

saknar er<333

och saknar mest kyra min lilla plutt<3333

puss lilla cissi<3

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback