snart..

hejhej snart börja skolan igen, ser fram emot att träffa alla kompisarna igen!saknar dom<333 har åkt insane, frittfall o massa kul idag. vi börjar skolan igen om9 dagar. imorron måste jag börja bli klar men engelskan!!!!!!!!!!!fast det var en shit tråkig uppgift!!!!!!!!!!!!sen imorron hoppas jag att kyra kommer ihåg att ringa mig annars får jag ringa henne, jag ska ringa min kusin. jag hatar verkligen den där shiit dåliga engelska läxan!!!!!!!!!!!!!!!!!

pussilipuss LillaCissi<33333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback