helgen lyder mot sitt slut...

åh, så va den helgen slut=(
men bara 12 dagar tills jullov=D
a,har inte gjort så mycket ida,vart hemma gjort labbraporterna,lite ma  sen har jag bara slappat o flummat lite med syrran.
har bestämt att jag o nåra kompisar i klassen ska byta julklappar, men vad ska man köpa egentligen??
e inne på fejan nu, men har inte så mycek att göra, e oxå shit trött, tänkte kanske gå o lägga mig???
på fredag när det e lucia tåg,ska ajg vara vid musik salen kl. 07.15,hur tidgt måste jag vakna!!????
men shit it, imorn ere en vanlig dag,fast ska till tandreglering som jag nämt tidigare,då missar jag en labb no good=(

//lillacissi<333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Inez

Gullig ^^



sv: Jag känner att jag inte hinner med att göra min design när jag måste uppdatera bloggen hela tiden ;)

2009-12-07 @ 19:11:02
URL: http://zeni.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback