hos mammas kompis...

heej bloggen<33

ja, nu e jag klar med teatern o det gick r'tt s[ bra, inget gick fel iaf=P

ja, jag e hos mammas kompis nu de spelar majong, o ajg sitter här o surfar lite, ska kolla på tv snart, men det går inte så bra för gigi har atgit mitt usb...
bilder från julshowen kommer snart när ajg har tid.
imron ska ajg shoppa med steffi my darling, vi ska shoppa julklappar. fast har nästan ingen aning vad ajg ska köpa till alla...
jag måste köpa julklappar till: steffi,millan,emma,elsa o sofia, har jag glömt nån nu???

men a, iaf, nu ska ajg jaga gigi o ta tillbaks mmitt usb...


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: l i s a m a r k l u n d

Hejsan :)

Vad ska du göra i veckan? Julhandla kanske? Det ska nog jag, ligger efter lite med det :P



Kram på dig, ha en bra dag :*

2009-12-14 @ 12:32:07
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback