jag mår piss!!!!

heej bloggen<3333

jag vill bara säga att det är nån idiot som har använt min bloggadress o kommenterat på andras bloggar, det är nog nån som känner mig o min syrra. Den personen läser säkert det här, men det spelar ingen roll, i don't care om den personen slutar! jag menar allvar!

så, då var det slut med det.

mina känslor inom mig...
Det har inte varit en sån jäkla kul skoldag ida, jag vet inte vad ajg ska säga, men på nått sätt är det så som jag känner mig ensam/utanför på nått sätt även fast det är personer runt omkring en.

jag vet inte vad det är, men har känt så rätt länge nu,det är som om på nått sätt jag ändå inte riktigt trivs i min klass även fast ajg gillar den. Men ibland käns det så som att, jag inte har nån riktig vän som verkligen ajg akn prata ut med, lita på elr nått annat,, det var nog en anledning till att jag startade den här bloggen, för att ajg inte riktigt kunnat prata ut. då får jag väl skriva ut det....
Men lixom det här är ingen jag riktar till , utan jag bara känner så och det är mina känslor.
jag hoppas verkligen att det här förbättras,för egentligen har jag känt så här ett bra tag nu.
ibland glömmer lixom folk bara bort mig. och jag har inte skrivit det här förrens nu för att jag vet att några från klassen läser min blogg, och jag har inte riktigt velat att de ska egentligen få reda på det, men nu orkar ajg inte mer....
jag e så trött, att vara själv o ensam, men samtidigt så har ajg väldigt kul med vissa i klassen.så ajg vet inte riktigt hur jag ska säga det...

och ajg blir på väldigt dåligt humör pga detta, men jag känner att på nått sätt måste det här väl ändå finnas ett slut???
jag orkar verkligen inte mer...
är det kanske för att jag e lite trög fattad???de flesta säger det ibland bara lite rakt ut utan att mena det men, det känns ju ändå.
Som nu, nu sitter jag här o tänker på vad som hänt ida o mår jäkligt dåligt av det, men vad kan ajg göra???
elr vad ska jag göra??är problemet hos mig??
mitt svar:jag vet inte!
dom här frågorna snurrar runt i mitt huvud hela tiden...


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: hanna

cissi, du betyder jätte mycket för väldigt många i klassen! men alla kan ju inte tycka om dig lika mycket som tex steffanie gör? men du ska veta att jag tycker om dig :) å du e väldigt givmild å snäll! remember that!

2009-12-18 @ 23:05:57

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback