Joyce,Sanya,Malik...

tjena min blogg<333

jag e som sagt hos min lilla sockertopp,sanya.o min kusin så klart!
igår så va gigi på simtävling jag följde me som vanlilgt, min kusin kevin tog självklart en guld o en brons medalj=P
ett stort grattis till honom=D
sen så åkte vi till joyce o åt middag, sen kollade vi på film  lite senare på kvällen.
ida så är vår uppgift att bygga snöigloo.
bilder kommer senare tror jag när jag åker hem, men vi ska vara här tills den 24:e
nu måste jag busa med sanya

gigi,sanya o joyce<33333333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback