mellandags rean...

hi my lovely blog<333

jag har varit på mellandagsrean i stan ida, men mamsen o gigi. köpte lite olika saker, bilder kommer när jag orkar.
kännner att jag har tappat lusten att blogga så ja,det kommer vara lite dålig uppdatering i bloggen de senaste dagarna=(
men har iaf köpt jeans(tre par från weekday),en väst(zara),ett par mjukisar(H&M) a...
har massor av bilder både på mobilen o påd atan mmen har inte orkat lägga upp dom, ska försöka om jag orkar imorn.

min vecka:

måndag28/12:mellandagsrean,kollade på newmoon

tisdag29/12:inge,va hemma,slappa

onsdag30/12:shoppa me mamma ,vid skärholmen??

torsdag/nyårsafton31/12:åka till farmos, hela släkten träffas o firar tsm

fredag/nyårsdagen1/1-2010:till denki va där o ha kul???

lördag2/1:denki??

söndag3/1:denki??

ja det e typ nästan fullt upp, såg newmoon i kväll, tyckte att den var ganska bra men ettan va nog bättre om jag fick välja;)

asså det e nästan lite overkligt att året elr teminen har gått så snabbt snart äre 2010,fatta....
gigigigi,denki<33


nu e klockan kvart i tolv o ska snart lägga mig för orkar inte va uppe mer, gick upp vid 9 ida, he sover till typ 10 nästan varje dag nu=P


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback