ber om ursäkt...

förlåt, men hann inte blogga igår hade ganska mycke för mig=P

sen så var den nån som kommenterade att jag inte ska "ta" rubriker från andra, förlåt för att jag inte tänkte mig för då. men det är dålig stil att vara anonym om man ska klaga, dessutom om inte det angår dig(eftersom jag inte vet vem du e) så spelar det väl ingen roll! du vet vem du e själv, men det vet inte jag, om du e nån jag känner elr är kompis  till mig så e jag besviken över att du inte kan stå för det du säger!dessutom så"tog" jag den från en av mina kompisars som hade tagit den från en annan blogg, så det så=(oj glömde säga att jag oxå tycker att en rubrik hit o dit inte spelar nån stor roll. juste det var den här rubriken" nu ska jag gå, men inte sova"

så då e den diskutionen klar, men om ni läsare tycker att jag har fel så säg det i kommernterar saken då!
men jag ber om ursäkt om det då...

så, ja igår hade det inte hänt så mkt speciellt,inte ida heller för den delen, elr jo. vvi hade  hur sak man kalla det "oförberett uppsats skrivning" elr asså vi fick ju veta att vi skulle ha uppsats men vi fick ju inte ämnet vi skulle skriva om förräns då. imron slutar jag kvart över tre, gud va skönt, slutar så sent nu för tiden=P

okej nu ska jag vara inne på facebook, puss puss


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Inez

Att man tar nån annans rubrik visar ju bara att man tycker att den personen har bra fantasi, right? :o



sv: Dom är så snygga, och sköna ^^

2009-11-11 @ 15:58:29
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Inez

sv: Tack, vad glad jag blir ^^

2009-11-12 @ 19:48:04
URL: http://zeni.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback