i must sleep....

hejsan svjejhejsan<33

ida har inte gjort så mkt. fick tillbax vära biologi prov, and guess what, ett oväntat MVG från min sida=D
trodde faktist jag bara skulle få g elr VG.heh=P

men ne nu måste jag lägga mig, ni vet inte hur trött jag e efter den här långa veckan som inte ens e slut...


har bara varit en massa plugg den här veckan, nästa veckan e ännu värre, 2 prov, 2 redovisningar, 1 förhör...no fun...

a sweet bear<33

den här bilden är till mina närmaste vänner=Dspec till kyra o signe ni var lite nere ida, hoppas ni bli lite upp muntade<33333

väldigt söta e dom här me to you björnarna<333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: OnlyNicole

Är det du på nedersta bilden ? Guud vad fin & sööt du var (om det är du)

2009-12-10 @ 21:35:34
URL: http://onlynicole.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback