no gooooooood....

heeej<33

har fortfarande ont på min tandställning=(
gör ont!
ush igår fick jag veta hos tandläkarn att: en typ käkkirurg, skulle göra ett litet hål i mitt tandkött o sätta ett fästa på min tand som ligger snett=(
har en snehörntand som ligger på mina framtänder, ush rusar bara jag
 tänker på det =S

aja shit it,
vet inte vad ajg ska göra nu??
har inte gjort så mycke ida =P
fast på grund av min tandställning kan jag inte tugga, så ajg åt gröt till frukost vid 7 o har inte ätit nåt, på hela dan=(
har typ inte hänt så mycke bra saker ida. men det finns ju bättre o sämre dagar i livet...
på fredag på elevensval, idrott ska vi stadsorgentera igen=( kommer att frysa ihjäl!!!
skulle inte valt idrott,skulle valt bild elr konst istället=(
 juste ska göra nån typ reklam redovisning med min korv kyra=D
nån som har sett nån shit bra reklamm, som man kan tipsa om???skulle vara jätte tacksam om jagfick nåra tips=P

nu ska jag käka=)


min "kära" klass=P








Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback