sjuk=(

jag e en liten sjukling efter vaccinationen=( gick till skolan ida, men efter jumpan var jag helt slut o har lite feber tror jag.men jag atannade tills efter lunch.när jag åkte tåg hem kändes det som om mitt huvud skulle sprängas, så ont hade jag, det var typ bara 16 av 28 som va i klassen ida.
när jag kom hem, gjorde jag ingenting, sov i två timmar. men var fortfarande trött,  det dunkade i mitt huvud när jag ställde mig upp, så ajg fick att en huvudvärkstablett, efter det gick jag o la mig igen. då var väll klockan kanske 3, gick upp vid 4 igen, då började jag plugga biologi.
imorn måste jag gå till skolan annars kommer jag att dö, lovar det...
men ajg känner mig faktist mycke bättre nu, lite huvudvärk kvar men tror att det gå över, asså ni som inte har tagit sprupan gör inte det, ni kommer ångra er, armen e helt död efter det...

men jaja nu ska jag lägga mig, stackars mig har inte gjort läslust läxan, men shit samma. nu ska ajg lägga mig, om inte huvudvärken gått över under natten käkar  ajg en huvudvärkstablett sen drar jag till skolan, måste göra provet imorn!!!!
hatar att va sjuk, vill bli frisk=D



Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Fabbe

Jag vet, det är hemskt

2009-11-24 @ 19:12:53

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback