sorry+godnatt<3

förlåt för att jag inte bloggat nåt ida, men jag har varit jätte trött o helt "borta" hela dan. ni skulle sett mig på spanskan jag var verkligen helt borta i min egna lilla värld.
men vi började som sagt dagen med engelska, det e jätte skönt att ha det i halvklass, då kan man oxå sitta o småprata lite:P
ja har bara varit shit trött ida...
nu kommer lite bilder, juste imorn som jag tjatat på ska jag till tandläkarn, men vet inte vilken färg jag ska ha på min tandställning:S
men shit samma, kanske rött?börjar ju närma sig julen, elr kanske genomskinligt:P
aja börjar med träslöjd iaf imorn=Dhär kommer bilderna iaf:P

först ut bilderna från birka paradise:
tycker att dom hära absolut vokarna e shit gulliga, shit små oxå:Pdet var denki som köpte dom;)gigi o denki<3gigi<3
köpte två par nya jeans oxå dom ser lika dana ut på bilderna men e verkligen olika i verkligheten=D

juste glömde o säga god natt!love you so much<3333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: E m m a

Fin blogg =)

2009-11-03 @ 07:51:31
URL: http://novembersystrar.blogg.se/
Postat av: Inez

sv: Det var verkligen skönt ^^



Vad söt hon Gigi var ^^

2009-11-03 @ 08:35:01
URL: http://zeni.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback