sprutan=(

idag började vi som vanligt, efter lunsch hade vi matte prov, det gick sådär, kanske får VG elr nått sånt.efter det hade vi en halv biologi lektion sen stack typ 95% av klassen o tog gris sprutan.jag va jätte rädd, när jag såg en
6:a ut gråtande, då började jag oxå gråta. när jag steffi, millan o emma gick in grät jag fortfarande, då började 2 av de andra oxå gråta . men det var inte så farligt men lite ont, efter det började det att verka. nu har jag lite onte i armen när jag typ lyfter armen.det är nog inte så farligt, kommer va i skolan imron om inte jag får feber, emn det e bra, då har man det gjort iaf=P
nu så gör jag inte så mycke, dricker julmust=)
 
så j*kla gott=)

hoppas ajg kan va med på jumpan imorn.nu måste jag plugga biologi=/


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Inez

Gooott med julmust! Har inte druckit det i år än ^^

Allt bra med dig då?

2009-11-20 @ 18:07:45
URL: http://zeni.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback