tekniska museet

heej bloggen<333

igår va jag som vanligt på min teater, efter det åt vi(familjen)


sen åkte vi till tekninska museet, hade shit kul där, kollade på cino4
aja hade iaf shit skoj med familjen, nästa vecka kanske det blir naturhistoriska museet.
men ida blir det bara plugg pkllugg o ännu mer plugg, har som sagt 2 prov som e ganska jobbiga(fysik,spanska), två redovisningar(svenska,samhäll)och ett för hör i samhäll...inte så kul

snart ska nog vi(familjen) gå ut o äta lunch o sen handla på


sen så är det PLUGG!!!!!

tror att jag blir snart en liten


nää, skoja bara=D
imorn kommer mina två älsklinar joyce o sanya hem från australien, längtar<333333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback