trött...

hejsan bloggen=D sorry för dålig updatering men som sagt, jag kommer att skarpa till mig=P nu sitter jag iaf hos min faster igen pga att mina föräldrar o nåra kompisar o så ska umgås, o jag o gigi vill inte vara ensamma hemma tills typ klockan 2 på natten, så vi följde me. men asså jag e så trött att jag kommer att somna snart(GÄSP) den här datorn e jätte seg, men jag önskar mig verkligen en laptop när min vanliga dator e död. aja blir nog lite mer bloggning i natt om jag inte somnar nu=P tänkte att jag skulle slänga in lite bilder men den här datorn e konstig, man an inte lägga upp bilder så det blir ett bildfritt inlägg nu. imorn LOVAR jag att det kommer en bild bomb=D men det e imorn det, o jag ska ha engelsak prov nästa vecka. and guess what det e bara 3 veckor till jullov=D jag e över lycklig att dom har ändrat New Moon filmen till 11-årsgrän, då kommer jag in iaf=P men undra om nån vill se den me mig??? nån som vill se den me mig?? nä, nu tjatar gigi om datorn, pussilipuss Lillacissi<3 <3 <3 love so much

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Inez

sV: Ja, jag har varit lite seg på att blogga den senaste veckan, ska bättra mig! ;)

Hihi tack, vad glad jag blir av att du tycker så ^^

Jorå, det är bra, hur är det själv?

2009-11-22 @ 20:25:52
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå där! Allt bra med dig? Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

2009-11-23 @ 11:41:48
URL: http://jessicalillsmeds.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback