vill se!

åhh det är två filmar som jag absolut vill se! det är:

jag har ju sett första twiglight(stavning?)filmaen o den var sjukt, bra. men det är synd att jag inte orkar läsa böckerna=( jag gillar inte direkt att läsa men ska  försöka, läsa dom iaf=P
fast har bara etten av dom, (om jag kunde drömma).

nästa film:
 2012!
den handlar ju om jordens undergång, så man blir ju ändå lite intreserad=Pfast jag tro inte att jorden kommer att gå under år 2012 direkt, jag tror vi människor får vara på jorden ett par miljader år till=)eller hoppas det iaf.

det e helt sjukt, klockan e "bara" 10 o jag e helt slut, så nu ska jag bara krypa ner i min säng o läsa lite=P



Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Inez

sv: Samma här ;)

Tack! :D



Jag tror inte heller att jorden kommer gå under då, men det är nog en rätt spännande film ^^

2009-11-07 @ 22:01:15
URL: http://zeni.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback