mätt och belåten....

hello<33
det blev lite gryta till middag, annars har jag inte så mycket att berätta...

aa, juste en fråga som jag skulle vilja att ALLA svarar på:

(om ni inte visste så har jag tandställning)min fråga är, vilken färg ska ajg ha på min tandställning nästa gång jag byter???just nu har jag typ turkos.jag har haft rosa, orange o limegrön.jag funderar på om jag ska ha "genomskinligt"???jag e tveksam, hoppas ni kan ge mig bra råd!!!!!

heh pratar med med min lilla plutt sanyai telefon just nu<33333hon e bara för söt...


min plutt<3333

 


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback