mössan=????

hejhej<3333
idag har det varit en underbar dag. soligt men lite kallt här på södermalm.men efter etike skulle jag på hemspråk men jag tror jag har glömt min älskade mössa i klassrummet.....vad ska jag göra??????hjälp mig någon!!!vad ska jag göra?????imorn ska ja till teatern som vanligt, sen sak vi till min moster. på söndag ska jag till min sötast sanya<333nä nu måste ajg hjälpa denki hon e hos mig nu...


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Amanda ♥

Sv: Vad bra :)



Allt bra med dig då ?



Kraam!

2009-10-02 @ 19:30:42
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback