planering!!!!!!!!!!!

planering:

mån:spanksa prov!!!!!

tis:svenska fast orkar till 100%inte göra den, vi har den tråkigaste läroboker ever

ons:halvstudiedag,slutar efter lunch,dn:s nutidsorgentering

tors:kemi prov!!!!!!!!

fre:läslust, vi har ingen bra bok, vi läser "alkemisten" rekomenderar den inte...

lör:teater

sön:inget!!,plugga säkert


ja ganska tråkig vecka men den duger väl!!!!!!


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Jeanette

Usch, Alkemisten är astråkig! Vilken fantastiskt fin header du har!



Ett litet tips är att gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

2009-10-05 @ 22:02:27
Postat av: Matilda

Jag har också precis läst klart Alkemisten i skolan, jag håller verkligen med dig. Den är ur trist.

2009-10-06 @ 21:52:00
URL: http://matildaelisabeth.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback