ska duscha...

hejsanhoppsan!
glömde att säga att vi fick tillbaks våra spanska prov idag oxå, det gick,nja, sådär men jag e rätt nöjd iaf:P
men nu ska jag duscha.någon som vill lägga till mig på facebook?jag heter iaf cissi chong.imorn börjar jag klockan 8 som jag kanske redan sagt, slutar 4 som vanligt.hehe måste gör min religion o historia sen efter duschen.vi ses sen!
älskar dig min lilla plutt<3333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Simone

Hallå tjejen! :D Vad gör du ikväll?

2009-10-14 @ 19:37:20
URL: http://fattybom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback