snart läggdax...

hej min söta små läsare<333

vad har ni gjort för kul ida då?ja, jag har gjort en massa saker ida,
-varit på teatern har jag redan berättat
-gjort min labbraport, va ganska svårt fast ajg tror det kommer att gå bättre o bättre...
-puggat samhäll, ska ha prov på tisdag:S
-läst genom gegrafin, prov på onsdag:S
-följt med gigi till simningen, brukar vara med maria(gigis tränare, riktig najs person) o vara en hjälptränare
-kört farmville, e såååå kul
-pappa fyllt år ida, men inte gjort nån stor sak, vi åt på axela kom precis hem...

nu ska jag nog gå o lägga mig snart, e ganska trött efter en lång dag. imron ska jag bara vara hemma o plugga, imorn kommer oxå bilder från ida hoppas jag:P
ja, e inne på facebook lite, sak typ säga godnatt snart, men nu säger jag iaf dream sweet till er<33333
älskar er massor<3333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback