hemma...

hej bloggen<333
nu e jag hemma från teatern , har ätit sushi som vanligt.messade lite med emma sötis, hon e hemma o städar rummet<33jag har inget spec att göra ida , ska ta o plugga lite, måste följa me syrran till simningen oxå. men nu ska jag iaf kolla lite på TV o slappa lite.

psst...glöm inte dagens fråga....(som är 2 inlägg före)...



Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: matilda

hehe ja det är min hund! <3

vill du vara med i veckansblogg hos mig?<3

2009-09-19 @ 14:04:54
URL: http://nathaliematilda.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback