hemma...

så nu e vi hemma från träningen...va inte så farligt tycker syrran iaf dom kör väl en liten mjukstart....nu så kommer lite bilder....skulle vara jätte tacksam om ni kommenterar;P...

dagens outfit:

jeanstights: nån äffär i kina
tunika:H&M
kofta:nike

vilken bild e bäst??svara snälla....
dom tog jag i kina asså inte bara dom utan massa fler oxå men orkar inte lägga upp dom nu kanske men bara kanske senare....

psst....nu ska jag äta mammas blåbärs muffins.....smaskigt....

pussilipuss lillacissi<33


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

allt är bra..va gör du ?

2009-09-01 @ 21:37:41
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback