hemma;D

hejhej,
e äntligen hemma, dagen har gått fort för vi hahr haft ganska "roliga" lektioner. tack kyra för att du hämta mitt biologi häfte=P.vi har haft slöjd,musik,biologi,språk o labb i kemi har varit ganska många dubbel timmar. imorn är det idrottsdag o ´jag kan inte hoppa höjd hopp=(vad ska jag göra?men vi träffas typ 08.15 vid enskede idrottspplats,vad ska jag ha för massäck??

3 saker för att det har vairt en bra dag ida...

-varit fint väder men lite kallt
-har varit gansak "roliga" lektioner
-vi slutade 15 min tidigare på sista lektionen

3 saker för att det varit en dålig dag ida...

-min väckar klockar väckte meg aldrig imorse, den ringde inte
-åt ingen god frukost
-har ingen lust nu att göra läxor=(

men får väl göra dom iaf då=(

pussilipuss lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback