ida...

hejhej min lilla blogg....ida hade vi kemi första lektionen,tur att jag inte kom försent heh, för det va två som kom försent...det var jätte kul på typ biologin, för magister zazzi börja typ "sjunga" så typ hela klassen asgarva hihi;Dvi hade eetik som sista lektion, efter det gick "vi"(ingrid,astrid,olivia t,jag)till friskis o svettis igen. Dagens pass va inte så jobbigt men det var ganska svårt. Det va mest styrke o konditions träning. Imorn är det äntilen helg, veckan har gått fort, om typ två veckor börjar provperioden igen. shit har glömt mitt antecknings block i klassrummet. aja snart ska jag äta....

pussilipuss LillaCissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback