ida<333

ida e jag jätte trött men ändå på bra humör;Phar haft lite olika saker att göra ida, men på lunchrasten gick jag, ingrid o olivia(T) hem till elsa o flummade lite där...annar har det bara vart en vanlig dag. snart blir det matdags för efter det ska jag följa med syrran till simträningen.som ni ser så gör jag bara ett inlägg om dan men det är ganska mycke i skolan så jag försöker fokusera mer på det så därför är det så jag e bättre i skolan...

Pussilipuss lillacissi<33

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ne det är lgunt..din nya design kommer sen också :P

2009-09-01 @ 17:42:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: cissi

tacktack<3

2009-09-01 @ 18:12:31
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback