simning avklarad....

så nu e vi hemma från simningen. asså gigi tränar, o jag brukar hjälpa till maria(gigis tränare). Maria e jätte snäll, fick lite vindruvor o chocklad av henne:)nä nu måste jag gå.


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: ronak - PPPIGGELIN.BLOGG.SE '

sv: jadu.. om du läser min, så läser jag din. vill du få en besök och flera kommentarer från mig OM DAGEN, så är det bara att kommentera min blogg varje dag. för jag svarar tillbaka på varje kommentar. ;)

2009-09-19 @ 18:50:51
URL: http://pppiggelin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback