våfflor...

hejsansvejan<333
jag har ätit och gjort pankakar eller våfflor gjorde lite både och...först tänkte jag, jag kan ju göra pannkakor istället för våfflor(kanske lite roligare).den första blev jätte bra o så, den andra brände jag, den tredje gick sönder sen tänkte jag om inte den här går bra gör jag våfflor istället.nej den gick inte så bra. så ajg gjorde våfflor istället.det va ganska gått..
mumsfilibabba!


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Anonym

tack för din underbara motivering =) Allt bra med dig..?

2009-09-30 @ 20:47:11
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback