cissi en duktig flicka...

heej <3

känner mig väldigt duktig, har gjort matten och en bokresension oxå, hehe, okej det va inte så mkt men iaf.
jag e så glad innan sommarlovet så kommer jag få en ny data, men ska man ha bärbare eller stationär :S
funderar på en mac laptop fast vet inte , laptopsar e ju inte lika snabba som stationära, men laptopsar kan man bära runt på.
awwhh... vet inte vad jag vill ha :S har nån nåra råd?

ja vet att jag inte lagt upp så mycket bilder o så ,e mn senare ida, så komemr lite nyare bilder tror jag :)
förresten vet ni jag tror jag har världens gulligaste kusin barn, jag har bevis :P
visst e hon söt, fast just den här bilden va hon lite trött , höhö :P

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback