nu ett ordentligt inlägg...

heej på er alla <33
hehe, igår så blev det ju inte riktigt nått inlägg alls ...
så nu ska jag göra ett riktigt inlägg, men vad ska jag skriva om?
ja juste, vi( jag gigi min kusin) fick för oss att göra mikro maränger och det gick ju shit bra
*HOST*
okej, det blev bara platta "klumpar" asså, vi kladdade typ ner hela köket, fast tog tyvärr ingen bild det var så kladdigt :S
men jag har en fråga till er, skulle du vilja ha typ ett" önske inlägg" varje månad typ där ni får bestämma vad ni vill att jag ska blogga om?
men om jag inte får förslag så blir det inget den här månaden låter det som en bra ide?
för att tycker min blogg börjar bli lite tråkig, asså det kanske e tråkigt för er att bara läsa om mitt liv varje dag o så, kanske ska variera lite :P
skulle vara tacksam om ni sa vad ni tyckte, annars får jag väl hitta på nått annat då :)
sanya fick för sig att det var kul att "gömma" sig i en stor kartong , hehe, sötis <333
lilla Kalim ligger o sover<333
gud va små e söta<333
så vad tycker ni om idén?
//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback