vänner 4-ever <3

jag har världens finaste o sötaste vänner, jag älskar er!
jag har massor med vänner men dom här 4 e jag tajtast med<3
det skulle ta timmar om jag skulle skriva alla våra minnen och bra egenskaper ni har

Sofia<3: hon e nog den men "busigaste" ungen jag känner okej, jag överdriver lite, ´men sofia e lite "busig" , fast alltid rolig att va med, hon hittar på så mycket knasigt hela tiden, när jag säger hela tiden menar jag det :)
om jag skulle jämför henne med en smileis e det den här :P
vet inte varför men jag tycker den passar henne ;)
vi har inte varit jätte tajta hela tiden det skiftar lite men kompisar har vi alltid varit, men nu så känner jag att hon är värd ett sånt här stycke till henne, hon e till och med värd mycket mer än bara det här,
 <333
tack sofia för att du finns du gör min värld färgglad :)<333
om ni vill gå gärna in på hennes blogg : http://sooes.blogg.se/

Emilia<3: tror att jag skrivit ett liknade inlägg förut men bra saker kan man aldrig få för mycket av :)
millan du e den personen jag har mest respekt för hon gör varenda sak med ett leende på läpparne, du är som min storesyster, fast kompis då, jag kan berätta att för dig litar på dig till 110% om inte mer ;)
du är min skyddsängel <3
om jag skulle jämför dig med en smilis blir det den här :D
<333
tack syster, för att du finns du gör min värld fylld av hopp <333

emma<3: Jag tycker att jag o emma e mest lika varandra på sättet, vi har känt varandra i ungefär ett halvår, men vi har så mycket minnen tillsammans, o det e minnen jag kommer minnas för livet, du har alltid funnits där om det är nått, och du är bäst på att skämta o uppmuntra en när man e nere, om jag skulle jämföra dig med en smileis blir det den här ;)
<333
emma tack för attdu har kommit in i min värld, du gör min värld fylld av skratt <333

Steffi<3 : du e dne jag känt längst och den jag känner bäst, vi har alltid vart bra kompisar, kommer alltid det, du känner av nått direkt om det är nått som är fel, vi känner varandra så väl<3
vi har ägnat 8 år tillsammans och våra minnen kan inget annat ta över :)som när vi spelade godspel på teatern, det är minnen det :P
du e smileisen :) alltid på toppen humör <3
<333
tack för att du finns in älskade vän, you are my sunshine<333

till er fyra har jag en dikt till er som inte jag skrivit men den passar verkligen in i er !

Du är min klippa
,Dig kan jag alltid
luta mig mot
,
Du är min stjärna,Du leder mig när
jag är vilse
Du är min hjälpande hand,
Du finns alltid där
för mig,

Du är min sol
,Du får mig att le

Du är min detektiv,
Du ser om nått är
fel,
Du är min vakthund
,Du gör mig trygg
,
Du är min andra halva
,Du g...ör mig hel,
Du är min vän
Dig ,kommer jag
alltid att vara rädd om

tusen tack för att ni finns, för utan er är jag ingenting...

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: gigi

jag då?

2010-04-04 @ 12:12:53
URL: http://gulligagigis.blogg.se/
Postat av: jessica - du vet att du vill kolla

yes dem tog idag :P

2010-04-04 @ 13:53:24
URL: http://jessicalillsmeds.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback