blogga kvar här eller byta....

heeej !!!

funtar på om jag ska starta ny blogg, för jag vill ju börja om att blogga igen :P
så funtar på om jag ska blogga kvar här fast som en annan person och göra min blogg roligare :D eller om jag ska börja blogga på en helt ny blogg som en ny person :D

så funtar lite fram o tillbaks, men kmr inte vara så uppdaterad tills typ när skolan börjar igen efter lovet....
typ den 10:e januari..

Guess what?!!! 3 dagar kvar tills jullov o det e bara chill dagar kvar ;D ida så gick man luciatåg då, va tvyngen att gå upp typ kvart över 5 halv 6 ... det va ju kul -.-''

så e shiiiiit trött ida....

//C

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback