både glad o lite ledsen...

ska jag börja med den glad  elr ledsna nyheten???

okej, börjar dom dåliga:
-matte prov gick sådär eftersom jag hade ont i huvet...
-tycker att jag har kommit så lååååång bort från bästisarna när jag vart borta i två dar=( det gör ont, som om de ahr glömt bort mig lite...så det var jag lite ledsen för, men sen i slutet av dan så kom jag in igen, fast ändå lite osäkert...

okej det glada =D
i söndas var det kinesiska nyår, så hade inte haft tid att plugga till biologi provet, ni skulle sätt mig på syslöjden i måndag, jag hoppade om kring o var orolig...
men, gissa vad, jag fick MVG, stolt o bara ett poäng från full pott =D
verkligen jätte glad när jga fick det =)
 lillacissi+ biologi boken= MVG :D ne jag skoja bara, ska inte skryta... men stolt e jag, hur har det gått för er det senaste provet?? jag gissar attd et har gåt bra, jag har ju duktiga läsare , right?

annars så har jag ju beskrivit min dag lite kort, imron e det min, steffi,millan o emmas tur att hålla jumpa lektionen då blir det kul med alla i klassen, de som vinner får pris :D

haha, känner att jag vart lite piggare ida än igår, men fortfarande lite snuvig o så.
imorn, vanliga lillacissi tillbaks, i promise<33

herre gud, fattar inte att två år går så snabbt, nu e du två år  min lilla gulleplutt, idag har du oxå fått en liten lillebrorsa =) lilla karin föddes ida vid ett tiden.
Ett stort grattis till lilla honom <333333
Kwok man: hoppas du återhämtar dig fort så kan vi ses nån gång =D

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Jag fick alla rätt på matteprovet(a)

Det blir nog som vanligt igen med dina kompisar snart;)



sv: Ja rökning är jättedåligt:O

2010-02-17 @ 19:02:34
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback