fy f*n!!!!

j*vlar vad det gör ont! :mad:

ska jag berätta lite om operationen? ja gör det, kan vara lite obehagligt så läs inte nedanför om du inte känner för det!

imronse, innan när jag satt i väntrummet, gissa vem så kom springandes upp för alla trappor?!
haha, min klassförståndare o hennes barn,  hälsa de o sådär, sen gick ja in, de la "lite" bedövning rättare sag kände ingeting i min mun då.
sedag fick ja ta på mig "gröna kläder" ni vet opeationskläder som på filmer...
sen så kände jag at hon, läkarn typ skar upp i gommen o gjode nått konstig...
hon höll på en stund, efter det "sydde" elr la hon några syng på det, så var det...

m,en va f*n vad det gör ont nu, brukar typ aldig använda så här mkt svordomar, men undantag ida, det e så svullet o ömt, har bara ätit lite fil till nu...asså fy f*n!!!! :mad:

orkar inte skriva mer ska gå o sova en stund :tired:
gör så hilma ont, ingen skola imorn tror ajg inte ...

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Stackars dig:(<3 hoppas du mår bätte snart<3



sv: Jaa:D eller vi har iaf planerat att åka den här veckan, och jag hoppas att det blir av^^

2010-02-24 @ 20:16:21
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback