hejsan :D

heej på er :)

har fast en ganska bra dag idag, ohhh, kommer på nu att det skulle vart shit kul om jag fottade det som hände ida på lunch rast , nej. aja har det i minnet iaf :P

men imronse, hade vi 5 akmp på gympan, det blev shit kul atts e alla när de gjorde lite konstiga saker, elr så ska jag inte säga men roligt va det :D

på lunch rasten hade det hänt nått men mig, ni skulle sett hur sprallig o flummig jag va, s å vi föll på att typ knuffas o spinga omkring, slutade med att jag låg i snön va alldelles blöt om rumpan efter det...
men det va shit kul iaf:P har inte haft så kul på länge, ja jag vet måste ha en hiss/diss sak nästa inlägg :)

så , men ush vad pinsamt det kommer va imron, vi ska åka skridskor på elevens val imron, fatta att bära runt på ett par skridskor + den ända hjälmen jag har e GUL!!!
ush vad pinsamt!
plus att vi ska åka me 8orna o 9orna...


//Lillacissi<33333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Alex

Hjälm är till att skydda din melon. Vem bryr sig om den är gul. Ha det så kul imorgon.

2010-02-18 @ 22:26:48
Postat av: cissi

vilken alex e det? e det stanimirovic??

haha, melon...

2010-02-19 @ 18:44:03
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback