hemma...

heej=)

hur ere med er?själv är det jätte bra förutom att jag e ganska trött, det verkar som om det e någon sjuka som e på gång...
många elr nåra i vår klass var borta ida=( synd...

men spanska provet var gansak lätt iaf=P
kmr nog få rätt bra betyd hoppas jag iaf

dagens outfit:
foto tagit av gigi, min syrra
elr ajg hade jeans på mig, nu när ajg kom hem bytte jag om till leggings:
(jeans: cheap monday/Weekday)
leggings:cubus
bas linne:gina tricot
tjocktröja:adidas/intersport

//Lillacissi<33333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Fint:)



sv: Ja, eller det beror väl på vilka typer av böcker du gillar men jag tycker iaf att den är bra;) fast i början fattade jag nästan inget och då var den inte så jättebra men sen så:D

2010-02-01 @ 17:35:35
URL: http://elsssrosss,blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback