hiss/diss...

Lillacissi hissar :D

-min klass, har så hilma kul nu, vi e verklegen en klass nu
-my friends med tanke på dom senaste lunch rasterna...sluatar oftas med att jag ligger i snön;)
-selmlor, e gott, fast e allergisk mot mandel massan:(


Lillacissi dissar :(

- snön, visst det e vakert ett tag men nu får det vara nog...
- kylan, asså kommer bli till is snart om inte det blir varmare
-matte, tråkigt
-förseningar i trafiken, kom en halvtimme försent

det var nog det den här veckan iaf :P

//Lillacissi <3333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Ja jag är också trött på kylan, jag längtar efter sommaren<3 Men snön måste vara kvar några dagar till för jag, Elsa och vår kompis Julia ska åka till Romme och åka skidor^^ Sen får den gärna försvinna;)

2010-02-23 @ 16:37:46
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback