ida..

ida så har min dag varit helt okej faktist,
gick o la mig rätt tidigt igår så att huvudvärken skulle försvinna.
ida så e lilla steffi sjuk, stackarn=(
annars så var det bättre o vår grupp har "repareras" elr asså det blev vi fyra igen fast steffi var borta, men så fort andra börjar snacka o tar all uppmärksamhet som när vi gick till lunchen, blir det lite konstig o jag blir osäker o så.
men iaf, så har min dag varit helt okej som sagt,men jag orkar verkligen inteva sura på folk nu tkr att det e så himla onödigt, om jag backar ett steg gör du det då?jag tror du vet vem du e...
om du läst det här kan inte vi bara sluta vara så barnsliga o bara bli vänner igen??

så det var min dag det, har du haft en bra dag ida?
krya på dig älsk<3hoppas du blir frisk o blir min gamla vanliga steffi<3 jag kmr nog få göra redovisningen själv...

//Lillacissi<333extra många hjärtan till steffi,millan,emma o sofia<3333333333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback