inge bra dag...

har haft värdlens huvudvärk hela dan, o alla typ skriker runt omkring mig i skolan så har typ varit på shit humör ida=(
sen så dessutom känner jag att jag o mina vänner har blivit splittrade det e mest dom två o vi två nu...
inge kul, dom har så mkt som inte jag vet, utanför, har känt så nåra gånger så som ajg skrivit, det kommer en sån här dag lite då och då.
"the show must go on" från typ moulin rouge, som jag såg ida.världen stannar inte för att jag ahr lite problem.
så då har jag gjort svenska o lite matte ida, nu ska ajg ta att dopp i badet o plugga engelska glosor som vi har tills på torsdag.

//lillacissi, som e på shit humör, världens huvudvärk o tröttaste='(

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback