lite om mig...

källa:http://themuppit.blogg.se/ sigges blogg, en kompis till mig

Du heter: Cissi
Smeknamn:  Chongis, Cis, bajskorv, choong kong(ja vet lite udda smek namn)=P but i likt it
Låt som när du är ledsen sörjer till: vet inte brukar inte direkt lyssna på musik när jag e ledsen
Beroende av: min vänner, min mobil, min dator, min familj
Vad tror folk om dig: ingen aning...
Stämmer det:  kanske...
Vad får du oftast komplimanger för:  min hud, att jag e sööt=) 
Vad säger du för att imponera på någon: emh...vet inte
Hur imponerar man på dig:  vara sig själv o inte en falsk person, shysst o rolig=)
Brukar du skratta för dig själv: emh... aa elr ganska ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: har vi ngn historia läxa tills imorn?:s <3
Var bor du: tullinge
Trivs du där: ja,gör jag väl
Äger du några converse: japp ett par
Är du allergisk mot något: oj mkt, pälsdjur, många frukter,pollen o annat shit
Hur svarar du i mobilen: hallå,heej det e cissi
Antal timmar sömn inatt: emh, 8 elr 9 aknske...
Brukar du komma i tid: mmh, oftast
När mår du bra: när jag får komplimanger, o när jag e med mina riktiga kompisar
När blev du fotad senast:vet inet den här veckan iaf:P
Hur känner du dig nu: lite trött,flummig, o stressad inför prov
Vanligaste färg på dina kläder: rosa, vitt elr svart
Vad tycker du om fötter: det e en kroppsdel
Vad saknar du: tora,sommarn,mina kusiner o steffi
Hade du en bra kväll igår:hade jag väl..
Favorit dryck på morgonen: varm choklad, elr apelsin juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt kl 10
Är du blyg: lite tror jag iaf :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:nja, inte riktigt 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vet inte, aknske bara känna hur det känns =)
Är du nöjd med ditt liv: japp<3
Är du bortskämd: nja, kanske lite
Vad gör du i morgon: skolan,pluggar,tränar,läxor
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: vet inte
Vad längtar du till: sommarn,sommar lov,sportlov,påsklov o alla lov, o imron när vi ahr jumpa
Har du bra vänner och äkta vänskap:japp,de flesta sen så finns det några som e falska
Vad använder du för schampo: många olika
Hur gammal är du: 13 ska fylla 14
Tycker du om någon just nu: aa=P
Gröna eller röda äpplen: allergisk
Gillar du golf: ja är det roligaste som finns *HOST*
Vilken tid gick du upp idag: halv 7
Har du sovit i din egen säng inatt: emh, ja vart annars??
Har du strumpor på dig nu: nepp
Är det okej att gråta:  ja varför inte
När grät du senast: förra veckan på jumpan när jag gjorde illa mig =(
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara,shoppa,skänka lite till rödakorstet elr nått sånt
Bär du glasögon eller linser: nepp har bra syn ;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej verkligen inte, märkes kläder e ju helt vanlig kläder med lite märken på =P
Har du piercing: aldrig
Vill du gifta dig:japp
Vill du ha barn: ja det tror jag
Solar du ofta:  på somrarna, aldrig på solarium
Är du bra på att laga mat: helt okej
Är du flygrädd: nepp
Hur vig är du: ganska
Är du musikalisk: elr det beror på hur det räknas, men ganska e jag väl
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass:ingen aning, många
Vad äter du helst när du ser på film:chips,ibland godis
Har du tandläkarskräck: nej verkligen inte
Är du morgon- eller kvällsmänniska: ingen av dom, e trött på kvällarna, trött på mornarna oxå, men mer kväll än morgon tror jag
Vilken hårfärg har du: mörkbrun elr svart
Vilken ögonfärg har du: mörkbrun elr svart
Har du någon gång gråtit dig till sömns: japp

nu hoppas jag ni känner mig lite bättre =P
//Lillacissi<333333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tack för dina frågor :)

2010-02-10 @ 20:29:41
URL: http://designandmakeup.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback