människor...

det e mkt om miljökatastorter,global uppvärming o annat shit!men vem är det som har gjort så att vi har de här kattastroferna nu??svar: jo människor, vi!
vet du ens vad det hanldlar om, o hur allvarligt det e ?

jag kan inte göra så mkt för miljön om jag e själv...men om vi e tillsamman o alla gör lite grann bara så blir det ändå stort!
ex. bara släcka en lampa när man går ut ur ett rum, den lilla energin akn gå åt mkt annat istället för atts lösa den+ att om du sparar på el så behöver du inte betala så mkt i elräkningarna =P

dit jag vill komma e att om alla bara gör lite, så blir det stort!

så tänk på det varje gång, du går ut ur ett rum, elr käper en sak, om du verkligen behöver det!
om vi kan förstöra o förorena jordens om det ser ut nu, så kan vi rädda den!!!

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback