next week...

fy! har inte pluggat nått tills nästa vecka...e lite synd men jäkligt skön egentligen :)
dessutom så kommer jag inte va i ksolan så mkt nästa vecka o veckan där opå e ju sportlov!
gud va nice med sportlov, då blir det, hemma o slappa, kompisar, skidor på flottsbro tror jag:P f*n va nice :D
på måndag häner inget spec, måndagar brukar vara ganska sköna :P
tisda, slöjd o dubbel svenskan brukar det typ vara slapp
onsdag, ska jag opereras:S
kommer nog göra ont, har jag en känsla va, sen kommer nog ja inteva i skolan kommer nog knappast kunna prata elr äta :S

ja det är nog min nästa vecka både nice o lite bad :P
nästa vecka kommer en ny design oxå, för då börjar mars, elr kanske veckan därpå...

harriet, millans hamster så himla gullig<3

ha det gött<3
//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Elsa :)

Vad kul med en ny design :D

Hur ska den se ut? :>

2010-02-21 @ 15:46:33
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback