ska nog lägga mig nart...

kankse ska lägga mig snart? skola imorn, mste upp tidigare eftersom det e kaos i trafiken...
jag känner mig duktig har typ övat in 150 glosor nu :)
inte för att jag kan alla men de flesta nåra kvar som jag hackar lite på...
imorn, ska jag ha på mig min "homemade" stickade tröja okej mamma sticka o ska f*n ta på mig dubbeltights under mina jeans, e så sjukt kallt ute :S
imorn har jag slöjd första lektion, ska bli kul, men samtidigt lite jobbig för jag fattar typ ingen ting, okej kasnke inte men kommer iaf va trött imon, känner jag just nu iaf :P
börjar faktist bli lite nervös inför onsdag men det trodda jag inet att jag skulle bli, emn det går nog bra hoppas jag ;)
ja, du vet inte vad jag ska säga mer?
men ni får ha det så bra så hör jag av mig imron :)
men jag hoppas det inte e-20 imron iaf :S

//Lillacissi<33333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback