sportlov...Denki <3

hah, ida på simnig asså helt jäkla dåligt o sjuk!!

först när jag kommer dit ser jag anders, asså gigis tränare bara stick iväg, så litee ?tecken i mit huvud.
sen när jag kommer in i själva simhallen ser jag maria sitta där o ropar på mig, hon ba: skriv et på pass på 3000m, jag ba: okej!
det e gjort så stack hon oxå,hela gruppen utan tränar, ajg ba: lycka till...

det sjukaste är att jag blir en mini"tränare" till dom, och dom elr två av dom kaxar emot mig...
dom ba  asså det sjukaste jag hört på länge: vadå för du betalt för att stå där??
jag ba: ne, men so what? du e ju här o tränar för din skull, jag är ju bara som et stöd för er o jag gör det frivilligt...
sen så blev jag "sur" , jag sa till odm andra attd e fick sluta 10 min tidigare, o sa inge till dom två o stack bara...
jag ska f*n säga det till deras tränare så dom får en j*vla utskällning asså, dom va ju bara här o lekte :S
f*n vad jag bled förbannad!!

aja nu räker det me allt tråkigt,just nu sitter jag i Denkis o alex soffa o har det shit roligt, de sjunger imse vime spindel, med rörelser... gud de e nog nåra va de roligaste personer jag känner :D
har alltid så hilma roligt o skön me dom :P

nu ska vi vika kläder o sen kolla på serier, glöm inte inte imron=ny deisgn=ny månad

pözz<3

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: gigi

jag sjöng faktiskt också

2010-02-28 @ 00:07:17
URL: http://gulligagigis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback