the elementar 5 always in my heart...

haha, älskar min rubrik<333

nu ska jag förklara det här med "elementar 5"
jo, det e jag, olivia, ingrid, hubbe o nisse. som kallar oss the elementar 5 för vi sitter så i kllassrummet o har j*vligt kul på de tråkiga lektionerne, vi sitter o skämtar,ritar,garvar o allt !
men efter sportlovet så kommer vi splittras :( mmh då byter vi platser visst det ska vara kul o sitta me andra oxå,men det beroer ju på vilka det blir...
så vi har skrivit en lapp där det står "the elementar 5 always in my heart" som vi har sätt på våra bänklock så vi har det som ett minne ;) sen så ahr vi gjort ett papper fullt av smileisar som är tecken på att vi e the elementar 5 :P
vi har till  o med kommit på en egen hälsning :-0 haha , mmh ni som e med fattar :)

kan lägga upp en bild på pappret senare när jag kommer ihåg det ;) verkligen ett fint skolminne jag har :P

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: t a k a i ♥

svar:

ahw, den är söt! :

2010-02-23 @ 21:01:34
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: nath

gullig blogg =)

2010-03-01 @ 17:46:59
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback