åker hem nu...

tjenixen bloggen<3333

heh har glömt o säga att har varit hos en av mammas kompisar ida, de har spelat mahjong nåt kinesiskt spel typ.så nu åker vi hem iaf:P
har inte gjort så mkt ida, varit inte på fejjan o spelat wii typ.
o så klart bloggat lite=)
när ja kommit hem ska ja nog ta ett lååååång bad=D
å sen lägga mig, lägger typ mig vid 12 elr 1 varje dag nu så måste nog försöka lägga migh liite tidigare för skolan börjar ju snart...

så nu ska jag på toa sen åker vi hem, uppdatering imorn<3

så god natt bloggen/på er läsare<33333333

chilli=)
bingo
sötaste<33för typ bingo e typ 4 år gammal nu så gillar inte o studsa omkrig, lite lat oxå vill helst sova=)så när hon ser chilli undviker hon bara, med när chilli ser bingo jagar hon runt efter henne för hon vill leka=P=D

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Johanna

Sv: haha tack och ja det har jag! Din vr cokså jättefin! :)

2010-01-05 @ 00:08:53
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback