längtar...

hi sweeties<333333

nu så ska jag börja gör mig iordning snart,börjar 8 imorn, så jag ska ta tåget kvart över sju imorn.
här köpt en liten fleez(stavnning?)tröja på stadium inte ida, på julrean, tänkte ha den imron. men lixom det e inte världens finast trjöja men rätt skön iaf=)

annars så har vi bytt platser i klassrummet, o jag e rätt nöjd me min plats.

juste min rubrik som jag tjatat om ska millan,steffi o emma komma till mig=Dlängtar verkligen för vi harasså inte varit på shit länge, elr a...

har varit ganska bra på att uppdatera o lagt in mkt nya bilder, så känner mig duktig=P
som sagt ska jag oxå ägna lite mer tid åt skkolan,ska försöka iaf, så det går bra för mig.

o stackars millan hon fyller år den dagen vi ska ha biologi prov, inte så kul, biologi proven e inte direkt shit lätte dem e lixom asså lätta om man pluggat mkt men shit svåra om man inte pluggat:S
men det bruker gå bra för mig i biologin, vg elr mvg brukar jag ha.
men iaf ida när jag kom hem så repeterade jag kemi, o gjorde lite kinesiska.
så här ser min fleez tröja ut=P
//Lillacissi<333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är Gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 14:05:22
URL: http://jessicalillsmeds.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback