personer runt omkring mig...

tänkte bara skriva lite om mina vänner, kusiner o alla andra som står mig närmast.
eftersom det kankse e lite tråkigt att bara läsa mitt vanliga liv hela tiden;)
så ja, då sätter vi fart då.

vänner först

steffi-
har känt henne sen många år tillbax,sen jag började 6-års,vi var redan bra kompisar då.
hon är nog en av dom som alltid har stått mig  närmast, man kan säga att vi vart bästisar i nu 7 år. ävan fast det e lite bråk ibland(elr mkt sällan)
vi e så bra kompisar att man inte behöver säga så mkt till varandra, utan bara känner av det. vi känner varandra så bra nu=D
o jag e j*vligt glad för jag har den här bästisen<3333333
tack steffi,du har gjort så mkt för mig, jag älskar dig<33333

millan-du e som en store syster till mig, vi har varit asså bra kompisar men inte bästisar, men i år elr sen förra året har vi äntligen blivit bästisar.
vet inte vad jag mer ska säga, hon e helt perfekt, verkligen, allt bra man kan tänka sig,rolig,snäll,hjälpsam,en som man kan lita på, bryr sig om en, o massor moassor mer.
millan du ska veta att jag verkligen litar på dig o kan säga vad som helst till dig utan att vara orolig, I <3 U

emma-vi har inte känt varran så länge fast,vi kommer jätte bra överrens.vi har känt varran i en termin fast det käns som om vi vet ganska mycke om varrandra o jag triv med dig, hoppas du oxå gör de.
du e så underbar,vet inet hur jag sak beskriva men du e en av dom finaste jag känner, du e så glad o positiv hela tiden, så man blir glad när man e me dig=)
love u<33

mitt liv skulle verkligen vara jätte jätte tråkigt o trist o vi inte träffts elr om ni inte fanns,jag menar det,de var om mina verkligen närmaste bästisar<33333333333

klassen-jag tycker om min klass ganska mycket, elr asså jag gillar de flesta i klassen, ajg kommer överrens med alla men det finns ju nåra som e stökiga som jag tycker mindre om...
jag tycker oxå att nu i sjuan ser vår klass verkligen ut som en klass, förut vare lite splittrat,om ni fattar vad jag menar?

gigi-
hon e min endastte kära lille syrra för er som inte vet de, hon e verkligen min älskade syrra, i <3 u säger jag till henne hela tiden o jag menar det me hela mitt hjärta.jag skulle vara ingenting utan dig elr mitt liv skull bli jätte trågit utan dig.
du kommer med så många härliga ideer när jag har tråkigt o helt enkel jag skulle kunna offra mitt liv för dig...

de e dom personerna som jag umgås mest med, sen har jag självklart mamma ,pappa, kusiner o så men ville jag ägna ett inlägga åt min kärase vänner, millan,emma o steffi, ni e så underbara<3333333333333333

//Lillacissi<333



Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Liiv

Kul med bra vänner :)

2010-01-12 @ 22:15:32
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback