ogillande dag...

haha en "riktigt" inlägg på länge nu, hela dan har i stort sett gått åt helvetett...
min dag börjar med att jag försover mig i 15 min så jag hade shit brottom...
sen så börjar jag klockan 8 ida, så va shit trött efter gympan, när typ vi tjejer va i omklädningsrummet o fixade oss kände jag mig typ utanför..vetinte vrf, men utanför va jag iaf='(
det kändes som om mina vänner va i deras lilla värld som jag inte fick riktigt komma in i, den här dagen e jag besviken på...PÅ RIKTIGT...
ush! asså jag hatar när ajg känner känslan av att jag e utanför,vistt min ´kompisar e jätte shysta men ibland kan det kännas så här ='(

urkäkta men gud vad ajg STÖR på en viss person i klassen,skulle bara vilja skå ner henne o örfilla henne så mkt som det går!!!!!!!!:-@
JAG HATAR HENNE; O HON SKA LIXOM SPELA ATT HON HÄRJAR I KLASSEN;FJÄSKA FRAMFÖR LÄRARER;HOPPAS HON BYTER SKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

USH!

men det va jätte skönt oxå att en i klassen va borta ida,en som jag oxå stör mig på...
och det e ju lixom inte bara jag som stör mig på henne!!

om dom två byter skola så kommer nog jag kunna göra vad som helst!!!ush,vad ajg hatar som, jag menar allvar!!

sorry för att ni behöver läsa om att ajg stör mig på vissa personer men dom e så irriterande, dom går mig på nerverna!!

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback