pic's

sorry blev inge mer uppdatering igår kväll:/
nu sak ni få lite bilder af, inte dom bästa bilderna o inte tagna med bästa kamera heller.


 







alla bilder tagna av mig själv, o från min tomt=)

nu bilder från ny årsafton

he va inte så mkt bilder heller , men det var iaf kladdkakor som vi gjort, med florsocker på;)


blir inte mycke o göra heller ida, pappa har tydligen bjudit hem en kompis ikväll:/o det blir inget deki på söndag o månda. flyttat till den 9:e o 10:e istället,dan innan skolan så då får vi inte lägga oss så sent;)

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Anonym

Kikar in och säger God fortsättning.

Hoppas allt är bra med dig..?!

Kram Jessica

http://jessicalillsmeds.se

2010-01-02 @ 18:41:45

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback